Bullbakartagen

Nu har vi just landat hemma i tv-soffan efter den årliga lussebulls-bakar-dagen och inte utan att vi fick med oss 1 liter bullar hem. Småkusinerna Mollie & Alva fick med sig var sin låda med pepparkakor som de hade gjort (somliga rätt proportionerliga - andra inte) ;P Julstämningen börjar falla in och inte utan att vi tjuvstartat med julklapparna, vi har beställt en säng till lillan och imorgon blir det schtaan för lite julinspiration och julklappsinhandling ;)

(Sängen som vi beställt åt lillan) ...


Kommentarer
Postat av: johanna

så mysigt att ni börjat med julbaket:) Själv undrar jag när jag ska få orken att börja julpynta lite smått, all tid går ju åt till lillen:) Även fast han mestadels sover:P ACDC tröjan är faktiskt Jimmys val, men rätt häftig ändå:) Jag hoppas att allt är bra med er! Jag hoppas vi ses snart! Stora kramar!

2010-11-21 @ 16:29:18
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0