Vattentätt

Någon mer än jag som fastnade på en övertrafikerad bor igår pga av någonting vaising med dammen? Har ni också kylen full med vattenflaskor? Har ni så tur att ni har två duchar hemma så ni kan använda den ena när den andra är full av kallvatten?

Igår ringde Fredde hem från Umeå och uppmanade mig att bunkra upp med vatten för att de hotar med att stänga av vattnet i Ske-å då älven håller på att svämma över och reningsverket har fått in mängder med överflödigt vatten.

"Du måste fylla badkaret med vatten eftersom att det inte kommer gå att spola"

"Du måste fylla massor med vattenflaskor och ställa in i kylen, man vet ju aldrig hur länge vattnet kommer att stängas av"


Så..jag lade mina bara-ligga-på-soffan-och-slappa-planer på hyllan och ägnade mig istället åt förberedelser inför jordens undergång....så kändes det iaf!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha vi gjorde samma sak här..och vi har bara en dusch..lite jobbigt..men man måste ju prioritera och överleva före duscha..=P

2010-05-18 @ 09:05:45
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha där får du för att ligga öch slöa på soffan=)

Puss puss =)

2010-05-18 @ 11:28:34
Postat av: Jenny

Gumman då! Dom sa ju att man skulle vara sparsam med vattnet;) Haha! Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses snart! Saknar dig! krama om

2010-05-18 @ 11:28:47
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu kan ju Fredde bada i det där kalla vattnet, så att ni inte spolat upp det i ONÖDAN , det vore ju dumt.

2010-05-18 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0