Tim + Hilda = SANT!

Efter en fullspäckad Lördag med start vid 07.00, boxning, brottning och lazerdome på "Fort Knox", Buggande på stàn för att sedan bli utslängda av vakten, Mer göra-bort-sig-aktiviteter på stàn, klättring på ladan och partajande vid älven är jag nu helt återställd...nästan! Hur det är med bruden vågar jag inte ens tänka på, men jag hoppas att hon inte är alltför knäckt innan bröllopet och att hon trots våra påhitt hade en bra dag! Vi pensionärsfolk (småbarnsföräldrar) är inte riktigt vana vid dessa sena nätter (24.00) och sena mornar (10.00) Nej, det räcker med en möhippa/svensexa per år trots att gaddarna spelade piano i halsgropen, träningsvärken efter alla skrattattacker är ett faktum och längtan efter min brors bröllop är minst tio meter lång (om inte längre!!)

Att min bror är tappad i golvet, en bortbyting på BB och influgen från Mars visste vi redan (det sägs så iaf). Dock trodde jag inte över min döda kropp att han skulle ställa sig på en scen på torget iklädd en rosa kostym + en guldbrynja och strippa framför förskräckta gubbar och tanter och skrämma slagf på stackars små barn men ser ni - DET GJORDE HAN MINSANN!! Eller varför inte gå in på TwilFit och be expiditen om någonting "vulgärt" att köpa till sin blivande fru eller  be kassörskan på macken om rådgivning och rekomendationer när det gäller hetaste porrtidningen just nu men som sagt...min bror i ett nötskal!!

Mamma jag vet att du säkert skäms just nu men trots allt är han den finaste och bästa brorsan i världen och du ska skatta dig lycklig!!

                                 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo, jag skäms och just nu känns det inte som nån större tröst att tänka att han är en bra bror... Nåja, det går över med tiden och jag hoppas och vet att dom båda fick en härligt rolig dag att minnas. Det gjorde ni bra!!! Kramar till er alla, Momme

2010-06-01 @ 05:49:00
Postat av: Bea

Håhå! Det ser ut som om ni verkligen haft en helg att minnas! :) Kram

2010-06-01 @ 09:33:13
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0