Fullt ös!

Jag är fortfarande gräsänka på veckorna och kommer så att vara fram till semestern (minst). Därför ägnas helgerna åt att göra sådant vi inte kan göra på veckorna dvs umgås med nära och kära, stöka på gården, städa garage, städa förråd, storhandla ja...you name it!

I helgen fick vi äran att vara med då lilla Holly döptes, vi busade med barnen på Pennys 2-års kalas, Jag joinade min syster på stàn (shoppade visst lite också), hälsade på hos PappaAnnlou, käkade suris hos min syster med "halva tjocka", rensade ur garaget, räfsade gården, jag spelade match, vi tog bilder på saker vi ska sälja, jag städade bilen, hockeyn har skådats....och så var helgen slut! Liiite mys i sommarvärmen har vi dock hunnit med och glass i stora lass kan summera förtäringen dessa varma dagar!



            



Visste ni föressten att många liknar mig med Carolin af ugglas? Jag hade nästan förträngt detta då två pantertanter påminde mig i helgen (gahh) ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men goo gumman! Hon är ju för söt:) Längtar efter er! Hoppas vi ses snart!



Jadu gumman, du liknar faktiskt henne ibland <3 de är för att du ibland är lite knasig, men bara sådär underbart knasig "busig" som du alltid varit! du förstår vad jag menar <3

2010-05-24 @ 20:24:32
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Mamma

När kommer det en ny blogg? Längtar...;)

2010-05-26 @ 22:27:58
Postat av: Karin Kinnestrand Holmström

Du har världens sötaste dotter:-)

2010-06-19 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0