Lättlurad!

Jag är gräsänka för tredje veckan i rad och ensamheten börjar sätta sina spår. Förutom att jag mutar grannen Nina med mat för att hon ska vilja vara med oss så har jag på både Tv och radio dagar i ända som sällskap och tar över Mollie i vår säng varenda kväll jag går och lägger mig. Förutom detta går jag lös på diverse nätshopping som tex tandblekning vilket jag tidigare varit helt emot. "Få vita tänder helt kostnadsfritt för bara 395:- + porto" och Frida går på reklamen varenda gång!

Sist en telefonförsäljare ringde fick jag klargöra för honom att jag inte längre får ta sådana beslut själv då jag både bytt elbolag, startat en prenumeration på hyrfilmer och blivit ruinerad på "herr kvadrat" för att någon telefonförsäljare konstaterat att det är helt kostnadsfritt! Och som grädden på moset lyckades jag även köpa bantningspiller för 2500:-  - också helt kostnadsfritt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars gumman, jag vet hur det är. Kramiz från supportermamma.

2010-03-24 @ 17:26:54
Postat av: jenny

Förstår att det är jobbigt gumman :( Jag vet hur det är. Men det är nog bara att bita i det sura äpplet, vara glada att de har jobb och hoppas att sommaren är nära så man får många dagar lediga tillsammans! Känner du dig ensam är det bara att höra av sig. jag finns här! Många kramar

2010-03-26 @ 09:59:52
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Hmmm... Jag tror du behöver ta kontakt med NIX... Om du bara visste vad det är skönt att det inte ringer en massa försäljare titt som tätt med "skit" som ska säljas... Prenumerationer som man tydligen inte kan vara utan... Det gäller att tänka på, att det är vanligt folk, som har fått jobbet att ringa runt... Så jag är alltid trevlig till en början., men fortsätter dom ihärdigt att prata för sin sak så blir jag förbannad!!! Har jag sagt att jag inte är intresserad , så är det på det viset! Ha en underbar helg!

2010-03-26 @ 10:44:10
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Bea

JA, har inte ni nix?! Kram :)

2010-03-27 @ 13:28:48
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Kim garvade när han läste ditt inlägg btw ;)

2010-03-27 @ 13:30:04
Postat av: Jesse

haha det måste ju vara farligt för dig och vara inne på facebook då där dom har såna där erbjudanen överallt =P Jag får faktiskt inte se på tv-shop för Jim för jag går på allt där..men telefonförsäljare har jag lärt mig klara av nu =D

2010-04-02 @ 08:12:00
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0