TROTS allt!

Trodde ni att jag hade övergett er? Näheni! Det är bara så att jag fortfarande agerar gräsänka om veckorna, pusslar ihop fotbollsträningar med mammas tid som vår nya "nanny", försöker hålla dammkossorna utom synhåll samtidigt som jag jobbar extra, umgås med mina nära och kära, försöker hålla blommorna vid liv och Mollie nöjd. Annars händer det väl inte så mycket just nu då vårt dreamhouse är ungefär lika aktuellt som både barn, förlovning, en resa och giftermål dvs "far far away" !

Föressten det ligger ute en annons på blocket nu.."Väldigt söt och mysig snart2åring i TROTSEN säljes till högstbjudande - BVSA"

Spottar på allt t o m på mig, kastar saker omkring sig, skriker som en stucken och gråter och gnäller stup i ett, "Näe mamma" är ett uttryck som används ungefär lika ofta som hon kastar sand i ansiktet på mig när jag säger åt henne att INTE kasta sand i lekparken och att kasta mat på golvet är "the shit" vid middagsbordet . Känner ni igen symtomen? TROTS allt är hon världens finaste och jag är så lycklig och stolt över henne!



Lika söt nu som då...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådan mor, sådan dotter. Du vet vad jag har sagt - det går igen! Längtar efter er, Kram Momme

2010-06-21 @ 15:54:32
Postat av: Louise

Oh yes, det är någon fler som har en unge som är all annanstans än där hon ska och som blir vansinnig om någon råkar ha en annan åsikt. Visst är dom för härliga våra små liv!;)

2010-06-21 @ 21:39:53
URL: http://louisen.nu
Postat av: Karin Kinnestrand Holmström

Jag köper;-))

2010-06-23 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0