Gravid med en lavalampa

Okej, låt oss reda ut några saker här...

Ikväll gjorde jag ett gravtest som visade positivt! Min mamma tvingade mig att göra det och fick vara först på plats att ta del av den fina nyheten. Till saken hör att detta gravtest utfördes på facebook där det visade sig att jag väntar en lavalampa för att inte tala om andra testets sprayflaska! (lät faktisk betydligt behagligare att f`ö ut en lavalampa då formen ter sig bättre än en vass sprayflaska!).

Nåväl, tio min efter att jag publicerat mitt test ringer min lillebror `a 7 år och undrar om jag är gravid och har en bebis i magen. Nja, sa jag och frågade vad han hade fått det ifrån. Det sprakade i telefonen och någonstans i mitt huvud hörde jag Isac säga:

"mamma sa det, hon tyckte att du hade blivit så stor"

(hjääälp, jag skulle inte ha ätit de där bullarna i alla fall tänkte jag men kom snabbt till insikt om det test jag nyligt lagt ut på facebook)

Summan av kardemumman så har min kära bonusmamma nyss blivit medlem på ansiktsboken och läste tydligen med stora bokstäver "GRAVID" men glömde dock det understrukna (väntar en lavalampa)

Så...alla ni som undrar ...(jag är inte gravid och väntar varken en lavalampa eller en sprayflaska!




Gravid v.37


Kommentarer
Postat av: Moster Carina

Haha, vi har visst samma pappa eftersom jag oxå var gravid med en lavalampa......Kram till er alla från oss alla!

2010-06-16 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0