Grattis brorsan!

Att gå på bröllop är en grej men att gå på sin brors bröllop är en helt annan femma! De var såå fina och i vimlet av röda rosor, skumpa och vita dukar kläckte jag ur mig:

"Tim, kan du fatta...nu är du en man?"

(Som om det behövdes kyrka, ringar, buketter och skumpa för att bli det?)

Självklart syftade jag på att min lilla stora bror har gift sig och det med världens finaste tjej! Ett vackert brudpar vars kärlek flödat långt innan de bestämde sig för att bli ett par, Solosång i kyrkan i takt till tårarna som rullade nerför varenda kvinnas kinder, ljuv musik, prästens lovord och kärlekens ögonblick introducerade dagen som kom att bli helt underbar med god mat, lekar, musik, liveband, dans, tårta, mingel och allmänt trevlig stämning!

Tack för en superhärlig dag!
Tim&Hilda 12/6 - 10



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du hade ju en bild! Kramar till er alla, Momme

2010-06-14 @ 04:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0