Tusen tack!

Grattis mig 23 år!! Jag fyller inte år fören om några dagar men fick trots allt efter lite (läs: en hel del!) övertalning öppna min present från Fredde och Mollie (kanske för att den stått paketerad på skänken framför mina ögon sedan någon dag tillbaka!): Det var iaf en systemkamera!! Weheyyy!!! Nu behöver jag inte klanka ner på min sunkiga digitalkamera längre bara för att den tar ledigt på obestämda tider, envisas med att haka upp sig eller vägrar att slå av sig!

Eftersom att min nya kamera erhåller ungefär femtiomiljonersjuttiotre funktioner har jag totalt noll koll på hur den egentligen fungerar men... jag kan slå på den - ta ett kort - och slå av den igen: jag är såld;)!!!



Kommentarer
Postat av: Bea

Åååå va kul! Grattis i förskott :) Kram

2010-07-05 @ 08:28:15
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är inte alls avis;P

2010-07-05 @ 21:45:26
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0