Slut på det roliga!

Nu är tre veckors förberedelse över, tre veckor av tissel och tassel och tre veckors ångest för att allt skulle bli en enda flopp men...det blev en supertrevlig 25-årsfest för Fredde ikväll och jag fick t o m ut honom på krogen! (då är han i kalasform vill jag lova). Halva min tjocka släkt och de flesta av hans vänner var med under kvällen och fredde...ja han var rörd!

Jag har lyckats hålla festen hemlig men inte har det varit lätt och grälen har varit ett faktum:
(tidigare idag)

Jag: Men Fredde ska vi inte göra två tårtor
Tänker: Shit vi blir ju 30 pers!

Fredde: Men gumman vilka är det som kommer på kalaset egentligen, din mamma vem mer?
Tänker: Två långpannetårtor? vi blir 8 st max!

Jag stoppar ner 5 chipspåsar i kundvagnen på Ica
Tänker: Hur ska jag förklara det här då?

Fredde: Men gumman så mycket chips inte är du gravid? (nervös i rösten)
Tänker: fan fan fan *not again*

Jag: men det är ju alltid bra att ha lite hemma ifall att...
Tänker: Klantarsle vi äter väl aldrig chips hemma!

Tusen Miljoner TACK till min mamma som ordnade all mat och dryck och då menar jag ALL mat för det var mycket, gästerna fick t o m ta med sig mat hem! I festfixandet ska även min syster ha stort Tack och även moster "Nina" - ni är guld!!! 

Jag vill även utbringa en skål för min bonusmamma Ann-Lou som stod för lokal samt lekar och bortstädning!! Där var även Vicky och Peter involverade TACk TAcK TACk det betyder så otroligt mycket!!

Nu ska jag slumra till en stund för att sedan vakna upp till tonerna från mobilen och Fredde som ringer och ber om hämtning!=)





Nattinatti!



 


Kommentarer
Postat av: syster yster

Tusen tack själva! Hade superkul igår! Hoppas Fredde mår bra idag =) PoK

2010-01-31 @ 09:07:13
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis Fredde på 25-års dagen, va stort=) Jag hoppas allt är bra med er! Vi måste höras snart. Saknar dig Frida! Kraaamar till er.

2010-01-31 @ 18:38:16
Postat av: Amanda

Haha glömde säga..vilken klockren bild;)

2010-01-31 @ 18:39:57
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

HAHA snygga! :D

2010-01-31 @ 19:19:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: elin

Hahaa vilken härlig bild alltså!! ;)

Och Stort grattis i efterskott från oss! :)

2010-01-31 @ 21:09:42
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas att vi får fira många såna här överraskningsdagar. Det har varit jättekul att planera och smyga!!! Huvudsaken är att alla hade kul, alla blev mätta och att alla kommer nästa gång. Vi gör det igen! Kram till alla, Momme

2010-02-01 @ 08:06:19
Postat av: johanna

så roligt att det blev en lyckad fest:) Bilden talar ju för att ni hade det rätt trevligt också;)

2010-02-01 @ 11:31:03
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, det är bara att du hör av dig. Jag följer självklart med:P Fast inte om jag måste åka i den stora rutschkanan, hah. Den är för stor för mig. skrattar

2010-02-01 @ 16:17:39
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott från Anton och Jenny :)

Haha ni passar perfekt ihop;)

2010-02-01 @ 16:40:17
Postat av: Frida

Tck kära ni för alla kommentarer;)!!!

2010-02-02 @ 07:51:56
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0