Trainingsworkpills!

Jahapp, vi spelade match idag 2*20 och ja, jag känner mig väl mer död än levande...typ! Jag ser redan fram emot sommarens matcher 2*45 då kanske jag t o m får åka ambulans efteråt, det skulle ju vara roligt, och kanske få en nallebjörn (jag har hört att man får det av ambulanspersonalen).
Nåväl inget ont som inte har något gott med sig, jag vet iaf att jag har massor av muskler i kroppen, hur jag kan veta det? DET KÄNNS! Så ser ni en kvinna i 20-årsåldern som försöker hasa sig in på apoteket imorgon så kan ni väl hälsa för då är det nog bara jag som gör ett tappert försök att inskaffa mig lite (tränings)värktabletter !

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Vet att det blev nå´t knasigt förra gången jag skulle skicka kommentar men hoppas det går bättre nu. Längtar till helgen, mysigt så det förslår. Kramar till er alla, Momme

2010-01-18 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0