Tentamigrän!

Vi hade vår första salstentamen igår och det gick väl riktigt bra måste jag säga med vissa undantag dvs att jag plötsligt fick migrän under tentan och det som kanske borde ha tagit en timme att få ner på pappret tog tre! Att jag sedan både körde mot enkelriktat och stod mitt mellan två filer vid trafikljusen på väg hem är välv vad man får räkna med när det enda som cirkulerar i huvudet är "mörkt rum, sova, tystnad, mörkt rum, sova, tystnad"

Jag kom hem, jag lade mig i ett mörkt rum, jag sov och när jag vaknade var det ännu värre! Jag gästade toaletten och tömde magen innan jag åkte iväg för att hämta Mollie på förskolan. Väl där parkerade jag tydligen mitt på parkeringen (inte på en P-ficka) och sedan stod jag ivrigt och försökte hitta bilnycklarna som jag sedan kom på mig ha i tenningslåset!

Liiite otäckt sånt där men någon timme senare var migränen borta och "pigg" och glad åkte jag iväg och sparkade boll!!=)

1. Tydligen kan man få migrän när spänningen och oroligheten släpper och därav mitt anfall under tentan
2. Jag ska aldrig mer köra bil vid det tillståndet, inte ens gå utanför dörren i rädsla för att tappa bort mig själv!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Usch - känner igen det där med akut migrän. Hoppas du slipper det i fortsättningen! Vi ses på fredag! PoK (och du - heter det tenningslås?)(Tändningslås?)

2010-01-12 @ 20:10:51
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: syster yster

Usch - inge kul med akut migrän. Hoppas du slipper det i fortsättningen! Ses på fredag och söndag då =) PoK ps. Heter det verkligen tenningslås? Tändningslås skulle jag satsa min femma på...

2010-01-12 @ 20:29:12
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: Louise

Men stackare, det lät riktigt obehagligt! Hoppas du slipper fler attacker..



Och tusen tack för gratulationen, visst fan var det på tiden?;)

2010-01-13 @ 10:59:11
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0