Motivation sökes!

Jag sitter hemma med examensarbetet vi ska skriva men motivationen lyser med sin frånvaro och istället flyter tankarna iväg på annat som: "Vad ska vi äta till middag idag? - jag ska bara ta fram kycklingen så den är tinad till i afton" "Undrar om vi kan åka snowboard nästa helg eller om det kommer att vara  30 minusgrader då? - jag ska bara kolla YR! Johanna och Bea har då inte hört av sig de är säkert klara med uppsatsen redan" "Oj, den där vasen var dammig! jag ska bara torka av den innan jag fortsätter (Läs:börjar skriva), "Hade vi inte lite kakor kvar ifrån kalaset igår? - jag måste jag ha lite energi för att orka skriva" Men där är ju vanten som vi letat efter! - jag ska bara lägga den i lådan så att den inte kommer bort igen" osv.....


Kommentarer
Postat av: johanna

frida, du kan känna lugnet. Jag är absolut lika omotiverad som du. Jag krånglar till allt med denna j*vla innehålla förteckning & underrubriker. Suck. Torsdag ska det iaf vara klart. Enligt mig. Vill du hänga med på lunch på fredag med mig & bea så är du välkommen. Vi tänkte höras av närmare fredag för att se om vi är klara & om vi fortfarande kan då osv:) kramkram!

2010-01-25 @ 10:23:51
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

Har du använt dig av Nämnaren TEMA - Matematik från början, boken? Hur har du refererat till boken i texten? Har du skrivit alla författarna? Det är ju typ 12 stycken:P Eller ska man bara ta den författaren som har skrivit just det kapitlet? Hoppas motivationen är bättre idag. För min del är det rätt lika som igår. haha. Kram på dig!

2010-01-26 @ 09:20:07
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Bea

Det står i uppgiften som Anna Klisinska lagt ut på fronter. "Information om uppsatsen" heter den :) Men det är väl bara förslag till punkter som hon har lagt ut. Du får väl skriva in dina som du tycker att dom ska stå. :) Kram

2010-01-26 @ 20:04:50
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0