"Handburgare"

Sådär....efter ungefär 7 timmars övervägande åkte Fredde nyss iväg på X:et i jakt efter någonting väldigt flottigt och kaloririkt att mätta våra magar med! Känns konstigt att äta hamburgare, jag tror det var över ett halvår sedan sist så gallan lär väl slå volter i magen inatt (förstår ni varför vi aldrig äter det!?) men..så får det bli!


Konstig undran 1: Varför heter det HAMburgare när det inte är HAM (skinka) och
konstig undran 2: Varför trodde jag under halva min uppväxt att det hette "Handburgare" bara för att man (läs: jag) äter den med händera?




(Mamma du är föresten ganska söt, det är jättegulligt att du lämnar ett spår i bloggen men några rader vore ju fint! Puss på dig!!)

Nu ska jag återgå till "Animal Planet" och invänta min sambo...

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaa jag trodde också att det hette handburgare, ganska logiskt visst, egentligen? ;)

Ja verkligen synd, men vi får allt ta igen det och ses till veckan istället! Vi längtar! Trevlig helg på er! :) Kraam!

2010-01-15 @ 23:36:37
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0