Imorse och nu

Har just lämnat lillan på förskolan och snart entrar brudarna som ska förgylla min dag med ännu mer utvecklingspsykologi!
Jag har inte koll på någonting just nu och dammkossorna som snurrat kring mina fötter verkar ha lämnat W-O för de har jag då inte sett till på ett tag - lika bra det!
Är det dock någon som vill veta vilka faktorer som är med i identitetsbyggande, vad assimilation är eller varför inte vilket årtal den Ryske psykologen Vygotskij dog så får ni gärna höra av er för det har jag stenkoll på!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mollie sover, Fredde sitter i tv-rummet och spelar NHL och jag sitter i köket med böcker över hela bordet med vinglaset i ena handen och funderar om det är piagets kognitiva utvecklingsteori eller vinet som gör mig snurrig! Nåväl, bättre att kugga på en tenta än att komma tvåa i en boxningsmatch....aiight?!

Vad jag ska göra imorgon?  - Plugga, äta, plugga, sova...typ!


                                                                    OVER AND OUT




Kommentarer
Postat av: johanna

jag beundrar dig som orkar sitta med dessa böcker framför dig så mkt. Jag är så spyless att jag knappt vet ut eller in:P Måste dock bortse detta & göra ett försök till att plugga lite ihelgen iaf:P

2010-01-09 @ 00:00:02
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0