Beach 2010

Jag har (pga av fotskada) inte tränat på cirkus 2 månader och träningsvärken efter 15 siups, 15 armhävningar och 15 upphopp GÅNGER TRE! i Måndags påminde mig om just detta  - träningsbristen!
Trots att vi har en väldigt hälsosam policy här hemma så lyser min "beach-2010-kropp" med sin frånvaro då magen ter sig mjuk och gò (Mollie tog tag i en valk idag och försökte dra iväg mig, behöver jag säga mer?) Låren ser dock väldigt vältränade ut dvs om jag står blixt stilla i rädsla för att inte få stopp på vibrationerna och att skaka ketchupflaskan har jag lagt ner för längesen då det killar så mycket i armarna när dallret sätter fart! Trots det är jag väldigt nöjd med mig själv och jag skyller fortfarande på graviditen och den klychiga kommentaren att jag iaf fått någonting gott ur det: Mollie!=)


  

(Jag hade tänkt springa "broarna" idag men vi har inte skottat mellan huvudentrebron och groventrè-bron än så det skjuter jag på!)


Nattinatti!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0