A mama got to do what a mama got to do!

Har pratat med Rektorn på områdesexpeditionen idag, hon har pratat med Mollies fröknar, jag ska prata med dem när jag hämtar Mollie senare idag - JAG VILL INTE, jag är vettskrämd, jag vet inte vad jag ska säga men...i det stora hela är jag vääldigt modig (andas, andas, andas!)

Summan av kardemumman: Ibland uppkommer missförstånd som är till för att lösas till allas bästa ;)!!! 
Förmodligen kommer en update ikväll i annat fall har jag väl "trillat av pinnen" i en smärre hjärtattack eller ligger inne på sluten avdelning som ett resultat av ett totalt sammanbrott innan den här dagen är över!!

Kommentarer
Postat av: johanna

håller tummarna för dig!:) det kommer säkert att gå bra ska du se! bättre att ta tag i problemet förr än senare:) Kram på dig!

2010-01-14 @ 14:52:15
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj vad kan det ha handlat om måntro?! Nu tycker jag att det börjar vara dags att ses igen! Hoppas allt är bra med er!:)

2010-01-19 @ 08:32:54
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0