V.30

Redan i vecka 30 och BF närmar sig med stormsteg liksom jul, nyår och terminsbyte! Magen...ja nog växer den nog och liksom förra grav skulle nog de flesta tippa på att det var två stycken där inne eller varför inte en megabautabebis=P! BM drog t o m bort lite för att det skulle se bättre ut på kurvan?!? Men...trots det har jag inte gått upp ett gram sedan förra gången jag var där dvs för fem veckor sedan=) Jag är alltså större nu i v.30 än i v.30 med Mollie men väger mindre - skumt!

annars...fortsätter jag mitt sanerande av bilar, jag brukar få il och gå ut och slicka på vår bil ibland men Fredde hotar med att tvätta den och de vette sjutton vad grannarna skulle säga om jag började antasta deras bilar=I Nåväl, dags att ta magen och rulla vidare mot staden för lite litteraturärenden;)


Kommentarer
Postat av: Stina J

Frida, jag brast just ut i gapskratt när jag läste om dina cravings! Helt sjukt:-) Superkul att läsa din blogg och jag hoppas allt går fint framöver! Ha en härlig jul:-) Kram

2010-12-19 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0