Sov lillan bara soov!

Via telefon och sms? Ja, det är tonerna från vår dotter som legat i sin säng och kommit på nya låtar/sånger att terrorisera sina föräldrar med den senaste timmen! Det börjar oftast  med en dov "blinka lilla stjärna där" för att en timme senare övergå till någon slags rockig version av "ja måtte ringa kanina, fåj inte gömma dè..!" eller som nu.. "Via telefon å ettemett" som går i repeat. Nåväl, för en stund sedan när jag satt och tittade på bostäder på hemnet ropar jag till Fredde:

"Fredde - nu har jag hittat vårat hus!"

och får i rummet intill ett snabbt svar på tal..

"Jaaa! Mamma ha hittat våjat huuus!! (som om vi hade tappat bort det ungefär!

De är söta de små liven...iaf när de sover vilket kommer att dröja eftersom John Blund verkar ha gett mig dubbel dos sömnmedel så nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan och sova lite film;)

Sleep Tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0