Gravidcraving?

Ni vet alla dessa historier om gravida kvinnor som äter sand ur sandlådor, äter sten och kommer på de underligaste maträtter att äta...

Jag kan inte säga att jag är bättre då jag med Mollie lyckades förtära ca 1,5 nagellack i färgerna röd och rosa för för att också slänga i mig två-tre citroner/dag.

Nu...kan jag inte befinna mig i ett garage utan att maniskt suga in den inte alltför nyttiga avgaslukten men vänta det blir värre...
I söndags var jag bara tvungen att slicka på en jobbil då suget efter smuts blev alltför begärligt (detta var efter det att fredde hejdade mig från att slicka på deras garagegolv på jobbet!

Detta är vansinne - jag vet, men jag förstår samtidigt dem som äter både sand och sten!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, men Frida ;P

2010-12-01 @ 22:32:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha varför blir man inte förvånad? =P

2010-12-03 @ 15:26:11
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0