Det växer..

Det växer minst sagt i magen nu och bebben har hunnit bli hela 28 v. gammal ;) Jag mår så otroligt bra men samtidigt väldigt konstigt då jag ständigt hittar nya saker som jag bara MÅSTE ha! Igår afton tex när jag skurade toaletten blev jag så otroligt sugen på Ajax! Jag ville verkligen smaka på detta rengöringsmedel - det minst sagt vattnades i munnen men av ransoneliga skäl lät jag bli. I helgen när jag stod och skalade potatis blev jag riktigt sugen på jord! Jag hade sån lust att slicka potatisen ren men med tanke på att potatisarna legat i både det ena och det andra fick jag hejda mig där också! Det sägs ju att dessa sug efter speciella saker beror på någon typ av brist i kroppen så man kan ju undra vad både garagesmuts, nagellack, rengöringsmedel och jord innehåller för gemensamt ämne?

Nåväl, bebisen mår bra och det hoppas jag att det ska fortsätta göra så jag får helt enkelt stå ut med frestelsen av smuts och rengöringsmedel (iaf till bebben behagar att titta ut!)


 V. 27


Kommentarer
Postat av: johanna

din mage har ju vuxit jättemycket sen sist vi sågs & det måste ju betyda att vi inte setts på jättelänge! Skönt att allt är bra med dig iaf! kramar!

2010-12-07 @ 22:37:48
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: kickan

Fin mage du har :)

2010-12-29 @ 00:17:01
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0