Det fick jag äta upp..

Så sent som i Måndags satt jag hos mamma och skröt över att Mollie då minsann ALDRIG är sjuk - inte ens lite snor i näsan som de flesta kallar vardagsmat sedan deras barn börjat på förskolan. Mollie skulle sova hos sin mormor så vi åkte därifrån vid 20.00 och vid 23-tiden ringer mamma och berättar att Mollie har spytt ner hela sängen (inklusive sin kusin Saga). Toppen! Vi hämtade hem liten som hade över 39 graders feber. Nu har Mollie haft hög feber i 5 dagar vilket har lett till både vakennätter med krupp och feberkramper, dagar av tröstan och projekt att lura i lillan vätska samtidigt som alvedon, cola och isglass förekommer ungefär lika ofta som frukt, mjölk och bröd. Ögoninflammation och en E-11 under näsan kom självklart som ett brev på posten och jag ska då minsann Aldrig mer säga att hon aldrig är sjuk trots att hon senast var sjuk i Feb dvs för 10 månader sen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj oj ojdå! Stackars liten åkte visst på allt samtidigt! :( Hoppas hon blir frisk nu snart, så många dagar måste verkligen ta hårt!

Hoppas hoppas att våra barn klarar sig från smittan, trots besöket timmarna innan :) Än så länge märks inget, peppar peppar...

Kram

2010-12-10 @ 09:24:58
Postat av: Frida

Johanna: Jag hoppas verkligen inte att det blir sjuka nu och vi håller oss inne bakom lås och bom tills hon är helt frisk så att ingen ska bli smittad!! Ses snart! Kramar

2010-12-10 @ 09:58:12
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: johanna

det där låter inte alls roligt. Stackars lillan & er. det måste vara jättejobbigt även för er att se henne så sjuk. Feberkramperna måste ju vara riktigt jobbigt att se. Det var trevligt att se dig igår, om än bara för ett ögonblick. Jag hoppas att ni kryar på er riktigt ordentligt & snabbt så vi snart kan ses igen. stora krya-på-er kramar från oss!

2010-12-10 @ 10:35:29
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Vera

Hoppas lillgumman snart blir frisk!! Låter inge roligt alls, att hon lyckas få allt samtidigt stackarn!! Kram på er!

2010-12-10 @ 11:14:56
Postat av: Moa

Hej=)

Nej jag är INTE gravid=) Det är nog en bit bort tyvärr.. Men jag ville försöka sluta snusa ändå, det är som så onödigt. :) Hoppas vi kan ses snart!

Kram

2010-12-10 @ 14:33:28
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0