Stjärnigt värre!

Allting har sin tid som man brukar säga och det här lilla projektet tog oss väl cirkus 1,5 år att genomföra inklusive velande hit och dit om vi ska tapetsera eller måla på väggen i lillans rum, vad vi ska måla, hur vi ska måla, ska vi använda oss av en OH-apparat? Reslutatet: Ja, tapet! Jag förstår inte varför vi ens envisades med att sätta upp den tillsammans då det närmsta man kan komma en seperation är att just tapetsera - tillsammans!

Han: Men håll ut tapeten från väggen

Jag: Ojdå, nu blev det bubbligt där du måste stryka ut den mer

Han: (suckar) ja, jag försöker men du måste ju hålla ut tapeten från väggen!

Jag: Men du nu blev det snett här nere

Han: (suckar): Jamen håll bara ut tapeten från väggen

Jag: (skrattar) det här ser ju förjä*ligt ut

Han: Jo, men bubblorna kommer att lägga sig

Vi: Nu går vi och lägger oss och hoppas att bubblorna är borta imorgon bitti!

(imorgon bitti)

Bubblorna var inte borta! (shit happens!)

Reslutatet:






Kommentarer
Postat av: johanna

Vad snyggt det blev:) Jag & Ante skulle aldrig klara av att tapetsera tillsammans, vi skulle nog riva sönder varje våd av ilska;P haha

2010-08-22 @ 20:31:36
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, ja det är därför det är jag som gör sånna saker hemma hos oss ;)

Resultatet blev ju hur bra som helst! :)

2010-08-22 @ 21:32:25
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0