Mystjejer!

Dagen har fyllts som sig bör med mysigheter och aktiviteter heyleee dàaan för att till sist avslutas i soffan ...framför tv:n...med fjärrkontrollen i ena handen och min älskade i den andra (nu syftar jag inte på datormusen som Fredde trodde utan på Fredde!) - kan det bli bättre?!

Tidigare i afton hade vi tjejmys hos sofia (jag, Mollie, Sofia, Penny, Vera och Tindra) och inte utan skratt, skvaller, barnskratt, barngråt, barnkladd, barntröstan och ett helt gäng med tillsägelser tyvärr men....när de leker leker de riktigt bra haha;). Tack för den supergoda tacotårtan sofia - jag är mätt än! -

En supermysig afton  med superfina vänner helt enkelt!!!


 

 

 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0