Tjafs i leksaksaffär....

Så gick det när två olika viljor skulle handla leksaker åt sin dotter...

En titt på checklistan och sedan var kalaset igång, en barnvagn, hink, spade och andra vattenleksaker, en boll, en servis och slutligen en dockspis. Det tog oss dock en halvtimma att bestämma vilken dockspis Mollie skulle få och ni skulle se blickarna från de andra föräldrarna i affären där vi stod framför leksakerna och diskutterade..

Fredde: Vi tar den här, den var ju inte så dyr heller!

Jag: Men en röd! Det går inte, då skär den sig mot de andra möblerna i Mollies rum!

Fredde: Men Frida skärp dig, det är väl ändå Mollie som ska leka med den och hon bryr sig ju inte vilken färg den är!

Jag: Men det känns inge bra, jag vill ha den vita!

Fredde: Aldrig - den är ju svindyr!

Jag: Men jag vill inte köpa någonting som inte känns bra för mig!

Jag igen: Okej, vi tar väl den fula röda då! (förväntar mig att Fredde ska säga "okej vi tar väl den vita då")

Vi plockar på oss den röda spisen och går vidare i affären då jag stannar och börjar diskuttera priser på den röda och den vita spisen. Efter dryga kvarten tog jag hem segern och nu står den vita spisen i Mollies rum och är såå fin!=)

 






Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahahaha, meen Frida :P

2010-04-25 @ 19:10:12
Postat av: Jenny

haha;) Den var superfin!

2010-04-25 @ 21:01:33
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Kim

Fredde du kan ju inge ge me dig=))

2010-04-28 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0