Eximinationsuppgift 2

Eximinationsuppgift 2

"Mål: Du ska kunna beskriva och förklara skolans organisation och politiska styrning samt koppla det till hur skolans uppdrag kommer till uttryck i olika styrdokument. Du ska kunna förklara skolans uppdrag och ledarskap även från ett historiskt perspektiv."

Skjut mig någon! Jag måste alltså börja med att lösa gåtan om vad uppgiften egentligen innebär och sedan ska jag GÖRA uppgiften också?! Fråga mig om blöjeksem och vällingsorter men skolans organisation?
Aja, antar att det bara är att sätta sig ner och försöka lösa gåtan innan "la familia" behagar att komma hem. De åkte iväg till schtàan för en dag med Krister och Lucas och plötsligt kom jag att tänka på hur underbart allting var när man var amammaledig. Bara mysa, busa och mysa lite till bland koppar av kaffe och skratt i mängder!


Har fått upp väggtexten + vägghyllan i hallen. Har dock inte hittat några korgar till hyllan än, inte med rätt mått iaf så har ni något tips på en affär med många korgar - JA TACK!

 

 



Måste ju också lägga in lite bilder från i Lördags då vi hade middagsbesök av Malin, Claes och Julle...
Pyjamasparty...

 


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

IKEA har väl bra med korgar, men Åhléns kan ha en del, lite närmare dit...

2009-09-14 @ 13:19:00
Postat av: Frida

Jo jag ska en sväng på IKEA i oktober så jag hoppas kunna hitta något där för jag kollade på Åhlens men de hade varken i rätt mått och sen är de ju tokdyra på sina saker jag fick en smärre chock!

2009-09-14 @ 16:16:02
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, ja det är inte alltid lätt att förstå vad dom menar! (Kan dom inte bara skriva på svenska?!) :P



Vad fint det blev i hallen :D

Har också funderat på ett väggord i våran hall.. men det är vitmålad strukturtapet... så det blir nog att måla en egen isf. Tror inte att det fäster på en sån tapet, eller?

Ses imorn! Kram

2009-09-14 @ 16:36:56
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker att du sköter det rätt bra själv med inredningen. SUPERSNYGGT!!;)

2009-09-17 @ 09:07:24
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0