Jag är så kääär..

...i min dotter som bara blir sötare, gooare, tjurigare och smartare för var dag som går! Inatt sov hon över hos hennes farmor då Fredde hade bäddat för en barnfri kväll med AIK på folkan igår kväll. Freddes kvällskurs drog dock över så han missade matchen men fick till sin belåtet iaf en skön sovmorgon imorse! Johanna kom hit vid tio idag och vi slutförde, efter mycket skratt, lite gòfika, mycket hjärngympa och lite annat snickesnack, en av de sjuttioelva uppgifter vi har i skolan just nu.

Ikväll har jag bara myst. Fredagsmys på allra högsta nivå med datorn i knät och skolböckerna snyggt uppradade bredvid. Fredde är ute på rajraj och trollet sover så jag passade på att beta av ännu en uppgift - great! Nu ska jag bara sätta mig ner och läsa elefantboken på cirkus 300 sidor ENGELSK text på DATORN innan jag påbörjar den uppgift som ska vara klar till på Tisdag - wish me luck!

 

  

Nu ska jag lägga ifrån mig skolan, datorn och fjärrkontrollen ett tag och se lite rysare på TV - me LIKE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0