Cravings!

Skola idag igen, eller arbete under ansvar som det så fint kallas ;) Brudarna tvivlar nog på min roll i gruppen då jag berättat om vilka tvångstankar som förföljer mig! Kan ni tänka er att jag i soffan till en bra film måste sitta och rita Storbritanniens flagga med tårna tills jag känner att den är väl "utformad"? Eller att jag efter en textmening i filmen måste skriva ordet med gnisslande tänder? Att jag sedan då och då tar upp pekfingret och skriver ordet/meningen i luften är heller ingenting ovanligt! För mig är det en vana men stackarna som höll på att trilla av stolen när jag berättade ;)!! (tandläkarna frågar ofta om jag gnisslar tänder på natten och för det första så är det ju svårt att veta när man sover! och för det andra så skulle de nog lägga in mig på psyket om jag påpekade att jag skrivit en novell m h a tänderna!

Nåväl, Fredde hämtade mig på skolan och skjutsade mig och Mollie till Vera som stod för gòfika! Det är så mysigt att umgås med "mina" tjejer (Vera, Tinda, Sofia & Penny) vad skulle jag göra utan er??

snodde två bilder ifrån Sofias blogg...




Nu ska jag skratta hejdlöst till säsongens första avsnitt av "Idol"

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, näe jag har bara konstaterat att Fredde måste ha jävligt roligt hemma! :D Man får sig alltid ett gott skratt i din närhet -Tack!

Jättefina bilder! :)

2009-09-08 @ 20:45:16
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan ju bara hålla med bea, tänk så tråkigt det skulle vara utan dig! Vi tycker om dig fastän du har dina tvångstankar:) kram!

2009-09-08 @ 22:41:36
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Sofia L

Vad gullig du är Frida... vad skulle vi göra utan dig? :-) Det är så kul att ha fått dela det här året med er...!!!! Puss gumman!

2009-09-08 @ 22:59:54
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0