Paus...

Vad har vi gjort idag då? Förutom att plugga på Skeria, sanerat dammråttor här hemma, fikat hos grannarna, busat med lillan, myst i Tv-soffan, ögonshoppat på webbutiker och ropat hem en vinteroverall åt lillan - ingenting faktiskt! Jag har inte ens försökt ge mig på en enda skoluppgift ikväll för jag har tagit en paus ifrån skolan (för ikväll iaf!). Imorgon däremot blir det hjärngympa då lillan sover och den sista uppgiften för första kursen ska bli färdig - Yes!

BTW! Vem tror ni kommer gåendes mot mig när jag entrar dörren i Tisdags? Jo lillan som äntligen har insett att hon faktiskt kan gå SJÄLV! Hon har också lärt sig var mammas skolpapper finns och vilka sidor hon ska äta upp för att skapa problem för mamma....


 << "Brottsplatsen"

 << "Offer"

 << "Bevismaterial"


Kommentarer
Postat av: Helena

O så härligt att hon äntligen går själv! Vi får träffas snart så vi får se =)

2009-10-02 @ 11:16:53
Postat av: Sofia

Men äntligen, så roligt :-) hoppas vi kan ses snart! Vi saknar er! Kramar

2009-10-02 @ 19:15:10
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0