Datacomeback och sexy underwear..

Vad tror ni händer när jag ska starta upp vår dator efter att vi fått tillbaka den ifrån reparationen? Jo, den startar inte och ter sig på precis samma sätt som när vi lämnade in den - den är död! Jag visste inte om jag skulle skratta (för att rusa tillbaka till butiken och köra upp den i ansiktet på expiditen) eller gråta (för att det här här andra datorn inom två år som pajar för oss) men...då hittade jag strömkabeln och pluggade in den i uttaget och vips var datorn som ny igen! Visst är det väl ändå "gud förbannat" att de lämnar tillbaka en totalt oladdad dator!! Men..nu är den här och kanske ska jag passa på att beställa lite julklappar när jag ändå är igång!=)

Fredde är på hockey med min mamma och moster i hamn så jag hade tänkt överraska honom och "piffa" upp mig lite till hans hemkomst ikväll. Det är lite knepigt dock för han tycker inte om trosorna med en cykel på där bak, inte nättrosorna ifrån BB, inte de med en uggla på heller och absolut inte mina sköna blå mammatrosor som går upp till naveln (visst är han kräsen!) Om han inte går igång på den här outfiten så vet jag inte vad jag gör..(antagligen hurrar för en fortsatt myskväll i soffan innan jag zombieartat beger mig mot sängen med ett stopp vid toan för att borsta tänderna)


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Hoppas allt är bra? En fågel viskade i mitt öra i dag och sa att du skulle komma till den förskola jag är på ;) Vaa nice, dock hinner vi bara vara på samma förskola 1 dag men det är ju inte fy skam det heller! Du behöver inte vara orolig eller nervös, pedagogerna på förskolan är underbara, för att inte tala om barnen! Du kommer stor-trivas:)Dessutom har jag redan lagt in ett gott ord för dig för din handledare :) Puss på dig!

2009-10-30 @ 15:17:54
Postat av: Frida

Tack gumman vad roligt jag fick veta idag att jag ska vara där så det känns bra att du delar med dig av några lugnande ord=)! Jag kommer och hälsar på någon dag till veckan för att se hur ni har det!! sköt om dig vännen kram!

2009-11-03 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0