Textavvikelser....

*suck*....jo, det är ju så att jag gillar att gå omkring och lalla/tralla/nynna/sjunga på låtar här hemma då jag städar eller helt enkelt bara för Mollies skull men Fredde är på mig stup i ett och rättar till mina textfel (han klagar dessutom på mitt engelska uttal) vilket jag själv tycker är helt ok! Nåväl, jag tänkte bjussa på några låtar där mina texter skiljer sig litegrann ifrån orginalet...

En låtsnutt jag sjöng när jag var liten som min mor hade väldigt roligt åt:

"En gammal Ammahed, med listerna på sned" (En gammal Amazon med lister av krom)

Sedan kommer senare års omgjorda sångtexter...

"Donkio, you got the rythm of it (Tokyo, you`ve got the rhythm in you)

"Oh lord won`t you buy me a mercey despence" (Oh lord want you by me a mercedes benz)

" She`s my man, how do you do" (en korsning mellan två låtar: She`s my man, sweet miss blue)


Så om ni känner någon som vill skriva kontrakt så älskar jag att sjunga....om än inte helt rätt!!=)


För övrigt så har jag en hemtenta imorgon så det är bäst att kolla igenom litteraturen en sväng till men ni ska få lite bilder iaf, det var ju ett tag sedan !!

    


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är rolig du!!! Tack för igår, kramar till er alla, Momme

2009-10-20 @ 20:19:16
Postat av: Anonym

jag kan hålla med dig om att det inte alltid är så lätt att sjunga rätt alla gånger:P Nu håller vi tummarna på att tentan inte är allt för hemsk imorgon:) Lyckatill! kramar!

2009-10-20 @ 20:29:40
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alltså Molly är så galet lik dig Frida! Särskilt på gungbilden! Haha sjukt:P

2009-10-23 @ 19:13:01
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0