Datorelände!

Tjolahej tjolahopp! Ni minns den där nya datorn vi köpte just innan skolstart? Just det, den är inne på reparation nu efter bara tre månader och i panik fick jag låna pappas dator då de just nu ligger på playan i Turkiet och har det bra! Men jag är INTE avundsjuk inte...jag ska ju göra en massa skolarbete och plugga inför tentan på Onsdag! Att ligga på stranden och smutta på en paraplydrink i solen kan inte alls jämföras med litteraturens tolkning av värdegrunden - ooonej!


Annars rullar det på här hemma. Fredde njuter av sitt nya PS3, Mollie möblerar om i skåp och lådor, ser till att toalettborsten alltid är ren, knaprar på blommblad och tuggar ludd. Själv försöker jag komma vilka krukor vi ska ha i fönstren, vilken lampa i köket och om vi ska ha någon matta på golvet i köket i takt till läsandet av "det sociala livet i skolan" - weheey! 

Ikväll kommer Malin, Claes och Julle hit och jag tor att jag ska slänga ihop en paj då vår kyl har invarderats med blåbär. Imorgon ska jag blotta mina tänder hos tandis för en upmaning att använda tandtråd, en genomgång i hur man använder tandtråd och ett tips på var man kan köpa tandtråd. Sedan blir det skola för hela (okej halva) slanten med tjejerna på Skeria. Vi jobbar faktiskt effektivt bland kaffekoppar, skvaller, bloggläsning och inredningsanalyser!=)

 


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emmy!

VA FIN DU VA I NORRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-18 @ 10:34:20
Postat av: elin

Vilket bra repotage i norran och så fina ni var (är)! :) Ränka med att vara kändis ett tag nu framöver.. ;)

2009-10-18 @ 19:58:26
Postat av: Frida

haha jo det gick ju inte att missa iaf=)! tack vad söta ni är=)!!!

2009-10-19 @ 12:45:17
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0