Bäst på fest??

Igår samlades hela laget för en trevlig kväll med mat, lekar och skratt. Jag hade verkligen laddat för denna kväll och hasade mig även ut på "station 8" vilket jag flytt undan sedan studenten då jag sist var ut! 
 Jag kom iaf till insikt om att jag nog ändå är den där "toffeltjejen" som sitter ihopkurad i soffan med en filt och en godisskål i högsta hugg för att sedan somna i Freddes knä framför en dålig film på Tv:n. Att snubbla runt i ett par på tok för höga klackeskor på dansgolvet och gräva mig fram i vimlet av folk samtidigt som huvudet skriker "jag vill hem" till dunket av den musik som spelas är inte riktigt mig grej!

 Det var iaf mysigt att få umgås med tjejerna en hel kväll så Sofia och Vera: det gör vi om, även om jag gärna väntar några år, club 27 kanske?=) Föressten så är jag sämst på att neka till dans, vad sägs som:

"Nej tack det är bra!"
(hur töntig får man vara?)  - skönt att jag bara behöver ge Fredde en blick för att han ska veta när jag inte är på humör haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0