Attjoo, Attjoo, Attjoo - Prosit!

"Jag ser det snorar
jag ser det snorar
det var ju trevligt ATTJOOO!"


ungefär så klingar det här hemma just nu då jag och Fredde nyser ikapp och slåss om toalettpappret för att forsla bort E4:n (mellan näsan och munnen) med! Trollan verkar dock OK (än så länge) men we`ll see, nog ska hon säkert joina förkylningsklubben hon med.
Dock håller jag på att bli tokig på detta gallrande med mat som pågår här hemma just nu. Det spelar egentligen ingen roll vad liten får - hennes mun ser alltid ut som ett stopljus efter maten, någon som har något tips? Igår fick hon potatis, kött och gurka och såg ut så här....



Förutom snor i floder och röda munnar så händer det faktiskt lite roligare saker här hemma då vi gått loss på diverse inredningsaffärer i jakt på lite pynt här hemma. Dessa två tavlor nedan har jag spanat på länge men nu slog vi till och kappan i Mollies rum sydde jag ihop idag, jag köpte ganska mycket tyg så jag ska även göra några tavlor till hennes rum av det!

  

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Sådär röd blir William ibland när han äter också, men särskilt med tomat och kanel. Mystiskt..

2009-10-06 @ 17:35:10
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Va fint! Det där tyget är så himla gulligt! Kram

2009-10-06 @ 19:10:11
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Anonym

så roligt med lite nya saker:) Längtar tills vi ses på torsdag, det är så tomt utan er på dagarna:P Jag kan förresten köra imorgon. vilken tid ska vi ses? Jag ringer nog dig ikväll! Ha en bra dag! kramkram

2009-10-07 @ 11:59:53
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0