Idètorka

Vad ska man hitta på idag då? Hade väl tänkt vara duktig och storstäda här hemma men lusten lyser med sin frånvaro likaså solen som jag hade tänkt göra sällskap ute idag! Uppe på tapeten är ju faktiskt just tapeten i hallen som ska slipas och spacklas men det är ju inge roligt, nej vi kanske brummar till Bersan och köper lite glass jag och Trollie eller ringer någon vänlig själ i hopp om att de ska vara sällskapssugna - we`ll see! 



 Införskaffade mig lite nytt i Lördags då vi lämnade barnen hemma och rände på stàn jag, Vera och Sofia.

Kommentarer
Postat av: Ann-Lou

Hej vännen.

Tog mig lite tid och såg lite mer och kom då på denna sida. Hoppas att få se dig i de nya fina kläderna (dom var verkligen fina)och jag lovar på hedersord att jag inte ska säga: Men hur har du prioriterat nu då?

Kram så länge Ann-Lou massor med kramar till er alla

2009-05-06 @ 15:42:09
Postat av: Ann-Lou

Hej.

Jag fortsatte och se lite mer på dina fina sidor och hamnade på denna med dessa nya fantastiska kläder. Hoppas att jag snart få se dem på och jag lovar att jag inte ska säga: Men Frida hur har du nu prioriterat?

Massor med kramar till er alla Ann-Lou

2009-05-06 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0