"ickeansträngandeaktiviteter"

Nu är powermorsan hemma igen efter kvällens fotbollsträning. Jag anlände här hemma för ungefär 20 min sen och har hunnit smälla i mig både en och flera mackor.
I morse när jag vaknade försökte jag komma på "ickeansträngandeaktiviteter" för dagen men mitt samvete knackade mig på axeln angående min rumpa som satt någon decimeter högre upp innan grav (nice). Jag har ju läst att promenader ska hjälpa naturen lite på traven så jag messade Vera i hopp om att hon ville hänga med ut en sväng. Vi traskade till Sofia i Ske-hamn och lunchade med våfflor,grädde och sylt (och vips så hade vi återställt de kalorier vi förbränt!). Barnen lekte och sedan gick vi hem igen (okej då, latheten tog över och Fredde fick komma och plocka upp oss). Sedan dess har vi skrubbat fläkten, bytt alla filter till ventilationssystemet, rensat alla avlopp och dammsugit här hemma. Jag slängde ihop en lasagne och svichade sedan iväg på kvällens träning - NU SKA JAG SOVA!


Natti!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var också hurtig igår, var först på gymmet med familjen och tränade, och efter middagen for jag och red på mitt stora svarta vilddjur, är lite lätt mör idag ;-)

2009-05-05 @ 09:17:15
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0