Hel atvå timmar!!

Idag fick jag prov på hur det är när barnet sover mer än sisådär 30 minuter i stöten. Jag hann ju både piffa upp mig själv (jo, jag försöker faktiskt!), stöka undan här hemma och ringa försäkringskassan. Trollie sov i cirka två timmar vilket resulterade i en sprudlande glad unge på avslutningen av babyrytmiken. Vad ska man nu hitta på Tisdagarna mellan 11.15 - 12 ??

Nu ska jag slita mig från datorn (för en stund iaf) och ta mitt ansvar som den husmor jag är (skulle vilja vara) och laga lite middag. Er ska jag bjuda på ett litet klipp från Mollies mellis idag...


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha supersmarrigt;)

2009-05-05 @ 19:32:41
URL: http://malinjag.blogspot.com
Postat av: mamma

Då tror jag att Mommes köttbullar är godare! Kram till er alla...

2009-05-06 @ 05:55:20
Postat av: Ann-Lou

Hejs svejs!

Dessa fantastiska ansiktsuttryck säger mer än tusen ord och momme jag tror att Mollie-Trolli föredrar moffes grillade file med ädelostsås och klyftpotatis samt en kladdkaka med vispgrädde och syrliga bär eller kan hon vara för liten...

Kram till er alla och storpussen till Mollan.

Ann-Lou

2009-05-06 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0