Svininfluensan?

Jag tror bromt att jag lider av svininfluensan då jag för tillfället har SVINont i höger stortå (ta fram anteckningsblocket!). Värken kommer och går men jag ger mig fanken på att det är den där beryktade SVINinfluensan - vad kan det annars vara?? Nåväl, flunsa eller inte vi har iaf shjåat på här hemma ikväll då den gulafula väggen ska bli vit eller rättare sagt ALLA väggar i huset ska bli vita ;) !!!

  

                                                          (Det blir en VIT jul i år - INTE gul!!)


Mollie då...hon har kommit till en fas i livet då hon vill smaka på allt man själv äter (såklart) så både kaffe, lök och slickeklubba har förtärts - och uppskattats!! Det finns nog ingenting hon INTE gillar då hennes beska medicin hon får morgon/kväll är en favorit!!!

  << Finns det mer kaffe??

 << Bilden talar för sig själv ;P


Kommentarer
Postat av: mamma

Brukar inte lägga mig i men nu får det vara slut!!!

Inget kaffe, det stoppar växten. Skämt åsido, längtar jättemycket efter er, hoppas ni får tid att träffas snart! Kramar till alla, momme

2009-05-16 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0