Klipp dig och skaffa dig ett jobb!

Ni vet väl vad man brukar säga: "klipp dig och skaffa dig ett jobb" ?! Idag tog jag tag i saken och klippte mig för att sedan åka hem igen och söka skola för att förhoppningvis om några år ha ett jobb! Mollies farmor hade sessan på stàn under tiden jag var och gjorde mig av med några kilo hårtussar och efter ca 3 h och 1500:- fattigare ser jag nu ut så här:

Före:                                                     Efter:

   

Föressten...alla ni som tycker att jag är en dåre som skurar som en tok här hemma:
Såg ni "Rent Hus" ikväll? Städtanterna är ju mina själsfränder då de också anser att man ska byta handdukar på toaletten flera ggr i veckan och när man dammsuger ska man även ta med lister osv. Jag trodde att jag var knäpp men där ligger jag ett steg före hörreni=P!!!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tuff du blev i håret!! Riktigt uppklippt och snyggt!

2009-03-19 @ 12:04:08
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: mamma

Snyggt!

2009-03-19 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0