Helgen...

Inatt sov Mollie hos sin farmor då mamma och pappa passade på att umgås med sina vänner och bara "släppa loss" för en kväll. Fredde bjöd hem grabbarna för lite hockey, öl och rockband och själv skakade jag rumpa på Folkets hus i Ske-hamn till tonerna från "Krutov" som höll pulsen uppe - minst sagt! Trots att jag älskar mitt liv som mamma och allt vad det innebär så är det så otroligt skönt att få släppa loss och kunna känna sig som 21 igen - underbart!

Imorse blev det dock bråttom då vi vaknade vid tolv. Då hade vi ohämtat Mollie, köpt present och infunnit oss på kalaset kl 14. Vi lyckades iaf hålla tidsschemat och efter bus med syskonbarnen, en och annan fettbomb och en sväng förbi pizzerian i stàn anlände vi hemma igen och nu är det snart dags att säcka ner sig i soffan och mysa till Beck innan en ny vecka hägrar.


  << Någonting säger mig att det är dags för ett bad när håret står rätt upp efter att ha tagit bort snodden =P

  


Kommentarer
Postat av: mamma

Blir bara så himla glad av bilder på min Trollie! Varje dag tack!!!Kram till er alla, Momme

2009-03-02 @ 08:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0