Hemma igen :)

Hej hej, är nyss hemkommen ifrån dagens flåspass (fotbollsträningen) som ägde rum UTE på konstgräset i Ske-hamn. Inte nog med att jag med mina (dryga) 150 cm höll på att blåsa bort i stormvindarna, jag höll även på att mista både kinder, öron, fingrar och tår pga av de köldskador som den snönklädda planen bidrog till! Nu är jag iaf hemma och efter både dusch och fika är sängen ett nästa alternativ. Dock måste jag ju såklart se klart matchen mellan Liverpool - Real Madrid där Torres minst sagt dominerar (han är ganska söt också ;)!

Dagen.. har tillbringats i flocken av mammor och barn på öppna förskolan för att sedan förlängas hemma hos ännu fler mammor och barn. Mollie har då allt annat än tråkigt dagar som denna och hoppar gärna över sovningen mitt på dagen för att istället slockna någon timme tidigare på kvällen = vakna någon timme tidigare dagen efter!!



PS. Jag skäms över att inte ha tackat min mor för den goda maten vi fick i Söndags! Slottstek - sug på den ni ;)! Det gör vi om!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Det bästa med mammor är att man behöver inte tacka mer än en gång (vilket ni gjorde när ni var här). Mammor är bara så glada att få rå om sina småfamiljer som börjar bildas runt om. Då tror vi mammor/mormödrar att vi är delaktiga på ett aktivt sätt i era liv (snacka om att kunna föra sig själv bakom ljuset)! Längtar efter er, hitta på nå´t vet jag! Vilken härlig film på Trollie, längtar efter att få spela upp den på jobbet! Kram till alla, Momme

2009-03-10 @ 23:17:29
Postat av: Johanna

Oj vad mycket som hänt med Mollie det är ju typ 1 månad sen vi såg henne sist! Vi saknar er också! Ni verkar har så mycket nu, men hör gärna av er då ni har tid och lust.

Kram

2009-03-11 @ 09:07:21
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Läsare

Torres han är mycket snygg, duktig ochså för den delen. Er Mollie är en jättesöt tjej.

2009-03-12 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0