Eko..Eko..Eko..

Eko.. Eko eko...Det ekar ju här i bloggen efter att ha lämnat tomma rader i två dagar nu! Detta pga att jag fått lite "skäll" av min kära sambo som tycker att jag spenderar alldeles för mycket tid vid datorn på kvällarna och för lite tid med honom i TV-soffan. Jag kan faktiskt hålla med honom så därför slog vi slag i saken och introducerade vårt TV-mysande med en romantisk drama.. (jättemysigt tills den ovannämnda somnade och dreglade ner min axel) !

Vad har händer i vårt liv just nu då? Jo, lilla försiktiga Mollie har blivit omvänd och nu är det full fart med rullande, upp och stå, spring i gåstolen osv, vi har ÄNTLIGEN bestämt tapet i sovrummet (om något år kanske vi har fått upp den också!), jag har bokat tid hos frissan, Fredde har gått med på att måla alla väggar i hela huset vita (TACK) och...JAG HAR TORKAT MIG PÅ EN HANDUK!!! :)

Mollie den tokan är som sagt lite kinkig på mornarna och imorse var det väl kl. 05.00 som hon vaknade om jag inte minns helt fel? Men så är livet med barn och det är bara att le och vara glad (eller otroligt trött och jättesur) och stiga upp ;)!

Tyvärr inga bilder idag (det är latheten som talar) men imorgon...;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Din mor, minns du henne? Kram

2009-03-05 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0