Gottenasse VS hönsmamma

VS  


Ge mig fett och socker någon! Jag är besatt av socker just nu och förhoppningsvis kommer Fredde hem med en Marabou apelsinkrokant som jag beställde med honom nu när han åkte till tennisen! Varför vet jag inte det är väl säkert "lingonveckandags" igen eller nå`t för det här är ju verkligen inte hälsosamt! Idag bestämde jag mig för att avsluta detta veckogodisätande och trots att jag dreglade mig igenom hyllorna av godis på Rusta så lät jag bli so far so good - tills vi kom till kassan dvs och de där pingvinstängerna ropade efter att få bli köpta - vad gör man ;P ??

Nog om gottenassen herself ! Vi var på föräldraträff idag och pratade om olycksfall vilket har fått mig att tänka om vad gälle många saker och vi kanske borde hänga upp Tv:n på väggen ändå, köpa en sån där störtkruka och skippa vaserna på golvet! Efter vad hundrabarnsmamman idag berättade om alla hennes barns bravader vill jag helst linda in Mollie i en dunoverall och binda fast henne i ett hörn i hopp om att ingen råkar gå förbi och tappa en tegelsten i huvudet på henne! Jag är redan och kommer säkerligen att bli en "sun of a bitch" till morsa vad gäller säkerhet, jag kan ju tex tala om för er att Mollie kommer inte att få lära sig cykla fören hon är 18 år, hon kommer att äta med plastsked tills hon är 15 och att gå till skolan själv (som ligger 100 m härifrån) kan hon ju bara drömma om!

Godnatt!

/Hönsmamman






Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, vad rolig du är!:) Jag som sagt att störtkrukor är så fjantigt och nu har jag själv satt på lillan en. Men de fyller sin funktion kan jag lova!:)

2009-03-12 @ 12:09:35
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0