Lugnet efter stormen!

Hej hopp! I dagsläget har sängen och SOVA kommit att bli en av mina nya hobbies då trötthet fått en helt ny innebörd! Därför har jag roat mig med att nöta rumpa i soffan framför TV:n varje kväll och något bloggande har inte ens varit ett alternativ! Jag tror att det är "lugnet efter stormen" som hägrar och vardagliga sysslor som att städa och tvätta har hamnat på efterkälken då dammråttona tagit kontroll över huset och kläderna bildat ett berg i tvättstugan. Därför...

Har jag städat för flera veckor tillbaka idag och Mollie...ja hon skuttar gladeligen runt i sin gåstol och heja på!









Kommentarer
Postat av: Frida

Kan tänka mig det ;-)

Klart att man bloggar, om än lite sporadiskt sådär!

Hon är ju söt som ett troll din lilla Mollie :-)

2009-03-09 @ 15:13:45
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0