Det är Fredag..

Det är Fredag kväll, jag sitter här vid datorn, Mollie sover och Fredde spelar tennis i stàn med grabbarna - kan det bli mer (o) romantiskt! Imorgon ska jag ut till "Landet ingenstans" (Norsjö) och spela cup hela dagen och på Söndag ska jag jobba - Great!

Tidigare idag var vi på "barn" med Mollie för en vanlig koll och jag passade på att fråga om hennes kinkiga morrnar och ja...hennes BAJS rent ut sagt! Barnsköterskan konstaterade tänder och att det inte är något att bry sig om så...jag bryr mig inte :)!!!


  

                                                                              Fullt ös....



PS. Ett litet smakprov på tapeten vi har beställt...

 


Kommentarer
Postat av: Frida

erkänn, sååå illa var det väl inte att jobba ;-)

2009-03-08 @ 21:02:04
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0