Trött bebis till högstbjudande!

Trött bebis som inte vill sova till högstbjudande!! (skämt å sido) Men visst kan man få en smärre hjärnblödning ibland !!Jag vet inte varför men att sova på dagarna är "hell to hard" för henne *grr* men NU sover hon iaf ute i vagnen så jag passade på att tvätta hennes sängkläder och hänga ut täcket och kudden i hopp om att hon ska bli omvänd!! :)

Om en stund kommer Josse och Nova hit så jag tänkte damma av utemöblerna och smälla upp dem på altanen för en skön stund i vårsolen. Dock har jag ingenting hemma att bjuda på då kakmonstret Fredrik varit i farten (igen) !

Några sköna bilder som Fredde tog på Mollie i Lördags då jag jobbade...

 
 
Trots att det finns stunder ibland då man bara vill ta "mammaledigt" för en stund, lägga sig i badet med en tidning i handen och bara "vara" så finns det ingenting som går upp emot en glad liten bebis i sina bästa dagar ;)!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0