Tapet på tapeten!

Tjabba, Tjena Hallå!

Idag startade vi upp dagen men "dopfest" i kyrkan där alla små barn som döptes -08 fick en dopgåva och en plats på det foto som togs med alla föräldrar och barn. Eftersom att Mollie döptes -09 så..fick hon vara med och fira ändå ;) Alla polarna ifrån "öppna förskolan" var ju där så varför inte=)!

Efter kaffet promenerade vi hem igen och jag fick ett städil och gick "berserk" på boaseringen och listerna som numera är vita (inte gulbrunfläckiga). Varför inte fortsätta kvällen med ännu ett projekt så tapetsering kom upp på tapeten (haha) och äntligen blev vi färdiga i sovrummet DOCK inte helt utan bråk, irritationer och en reva mitt i tapeten, tårar och lim fulla golvet. Det är iaf klart nu men NO MORE tapetsera TOGETHER för vår del!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Fredde, han har det inte så lätt! (Fniss)

2009-03-29 @ 23:10:48
Postat av: mamma

Nu var jag inte snäll, heja Fredde - svärmor håller på dig!!!

2009-03-29 @ 23:12:42
Postat av: Louise

Men guuu se snyggt! Och jag vet vad du menar.. vi har tapetserat en hel lägenhet tillsammans och det är ett under att det inte blev skilsmässa!

2009-03-31 @ 10:54:59
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0