Shoppingrundan...

Idag har vi sicksackat med barnvagnarna på stàn mellan arga tanter som tycker att vi tar för stor plats och folk som frågar om det är mammapatrullen som är ute och går (jo det känns lite så!). Jag har nog inte varit på stàn sedan julas tror jag så jag är ju inte riktigt varm i kläderna där jag går omkring mellan klädhyllorna och ursäktar mig för att vagnen står mitt i gången eller för att jag råkar köra över någons fot! Nej, shopping på nätet är mycket smidigare!!

Vi "råkade" halka in på tapetaffären också jag och Fredde i hopp om att komma hem med lite färg för att avsluta sovrumsprojektet hm....efter ca en timme kom vi ut ur affären igen med två påsar fulla med tapetprover! Jag är tydligen jätteomodern som ville ha ett väggord ovanför sängen, det ska ju vara en fondvägg i någon frän design! Man ska tydligen mixtra lite med fondväggen dvs klippa den i rutor, tapetsera halva väggen, ha någon enstaka våd eller varva enfärgad tapet med mönstrad. Vi hittade en riktigt snygg tapet och reslutatet kommer efter helgen!


Nu ska Frida sussa för två timmars fotbollsträning tär på lilla bullmamman!

Kommentarer
Postat av: elin

Riktigt mysigt att träffa er igår!

Julius och Mollie gör ju inte att man länktar mindre direkt..;)

2009-03-04 @ 18:19:30
Postat av: elin

Riktigt mysigt att träffa er igår!

Julius och Mollie gör ju inte att man länktar mindre direkt..;)

2009-03-04 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0