Helt SJUKT!

Helt sjukt! Under graviditetens senare del då jag inte gjorde annat än satt i soffan med datorn i knät så läste jag väldigt mycket på nätet om kroppen, sjukdomar och framförallt om graviditeten. Sedan dess har sjukvårdsrådgivningen och vårdguiden kommit att bli två favoriter bland sidor av kropp & sjukdomar som jag ofta studerar. Hur somhelst så satt jag och kikade lite nyss på vardguiden.se och hittade information om diabetes. De tre klassiska symtomen är:

* Ökad törst
* Ökad trötthet
*Viktnedgång
(utan bantning dvs)

Det här är symtom som jag har haft nu i cirkus två veckor och kilona har bara rasat av vilket jag har tyckt varit kanon eftersom att jag inte behövt göra någonting. Att jag sedan var upp tre ggr inatt och drack vatten och sover halva dagarna (sover med Mollie) stämmer också in! Det är säkert bara någon infektion som ska ur kroppen men jag får alltid alla sjukdomar som jag läser om är det så för er också??. En gång hade jag bröstcancer för att jag hade ont i ena bröstet (jag var gravid). En gång hade jag en tumör i hjärnan (jag hade migrän) och nu tror jag att jag har diabetes HAHA ska bli spännande att se vilka sjukdomar som ploppar upp till hösten då jag börjar läsa till sjuksköterska :)!!!



 // Hypokondrikern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0