Grattis Mollie 6 mån!

Hallå där! Nu har jag precis mättat magen och säckat ner mig i soffan efter kvällens fotbollsträning. Fredde har målat sista väggen i sovrummet ikväll så vi sover på soffan à 80 cm inatt och visst kan det vara mysigt om man bortser från att någon kommer att falla ner på golvet sjuttioelva ggr för att den andra rör på sig, (jag) kaminen själv kommer att svättas bort och Fredde kommer att sova otroligt dåligt för att jag ligger och sparkar honom i sömnen - annars ska det nog gå bra :) !

Mollie, Mollan, Trollie, Trollan Andersson blev sex månader idag och detta firas med....de vanliga rutinerna och inte minst favoritmålet banangröt där vid middagstid :) !!


 


Kommentarer
Postat av: pelan

Älskade trollunge! Grattis på halvårsdagen lite så här i efterskott. Ses i helgen! Fina bilder på en fin prinsessa! PoK

2009-03-18 @ 19:34:26
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: pelan

Älskade trollunge! Grattis på halvårsdan så här lite i efterskott. Fina bilder på en fin prinsessa! Ses i helgen. PoK

2009-03-18 @ 19:48:41
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0